Söndag, 28 juni.

Hej på er alla! ♥
Gud, vilket underbart väder det har varit idag och hela denna vecka för den delen. :) Nästan så att man inte vill att dagen ska ta slut. :P

Vaknade annars vid 11-tiden idag, vet inte varför men bra det iaf. Slapp sova bort halva dagen, inte för att jag har något emot det som ni kanske märkt. ;) Petade i mig lite frukost och tog en dusch. :) Läste också ut den pågående boken jag höll på med - "14 år till salu". Grymt bra var den. :) Därefter runt halv2 tiden bar det av ner emot stranden, där Sanna och hennes pojkvän + syskon väntade. :) Solade, badade och pratade och hade det trevligt ett par timmar. Sen när klockan närmade sig 17 bar det av hemmåt åt varsitt håll. :) Det var kul att hitta på något annat när jag bara varit hemma nu ett tag.

Och nu sitter jag här vid datan och tar det lugnt efter en god middag, grillad korv och makaroner. :) Känner att min hud fått lite färg idag med då det bränns lite och känns allmänt varmt i mitt rum trotts fläkt och fönster är på och öppet. :P Ska senare ikväll smörja in mig med after-sun. :)
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. :)
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* P R I M M S

måste berämma din design till 1000, väldigt snygg och somrig!

2009-06-28 @ 22:09:36 | http://primms.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* S

vilken snygg design du har på din blogg :)

2009-06-29 @ 13:35:19 | http://freefallin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emmi

Fin blogg = )

2009-06-29 @ 14:49:16 | http://heiskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback