Söndag, 18 oktober.

Godmorgon! ♥
En tidig söndag för min del, men faktiskt så känner jag mig väldigt utvilad för en gång skull. Iofs så la älsklingen och jag oss rätt tidigt igårkväll + man sover alltid bäst brevid den man älskar, inte sant? :)

Så idag ska vi iväg till Märsta, Johan ska hem och jag följer med men åker hem på eftermiddag/kvällen igen. Hans syster kommer över en sväng med sina vovvar som jag gärna vill träffa. :) Så vi åker hemifrån vid halv10, därav tidigt uppe nu.

Annars har helgen varit underbar, mötte upp älsklingen i fredagskväll vid bussen spenderade sen resten utav kvällen vid tvn där vi tittade på tv. Camilla åkte som ni redan vet ut från IDOL, vilket var bra faktiskt eftersom jag dels inte gillar henne och sen för att hon inte var bra då helt enkelt. Sen så på lördagen sussade vi frammåt 12-tiden och resten utav dagen var vi vid varsin dator osv. :) En promenad med vovven i den friska luften fick vi också, sen var det dags för middag där Johan beställt tacos. :P Tittade lite på tv och en dusch blev det innan vi hoppade i säng strax efter 23.

Men nu mina vänner,
ska jag försöka få upp älsklingen ur sängen och hinna sminka mig innan frukosten och vi ska iväg. :)
Vad gör ni dag denna söndag? :)
Kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

åååh jaa man sover alltid bäst med sin älskling!! :D gah, min pojk är i usa och kommer hem på morgonen imorn.. tror du jag längtar mycket eller?? haha! sovit jätte dåligt nu!

2009-10-18 @ 18:23:28 | http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback