25/7, Söndag.

Se ifall vi kan göra ett nytt försök med bloggen. :)♥
Var ett tag sen nu, närmare 2 månader sen så känns som om en uppdatering vore på sin plats. :D

Mitt liv har börjat ta fart nu iaf, äntligen. :D
Jag har fyllt år, 21 inte så märkvärdigt, den dagen spenderades med kärleken och familjen. :) Har haft en katt, han fick heta Gizmo ifrån filmen "Gremlings". :P Tyvärr fick vi ta bort honom efter 8 dagar med oss. :(( Det pga att han fick någon rejäl smäll i huvudet som gjorde att led något fruktansvärt och tyvärr fick han somna in hos vetrinären. R.I.P.

Och lite småsaker har hänt och dagarna har flygit förbi oss. Var i Turkiet med J under 2 veckor, underbart land och väder. Solade och badade hela tiden, käkade got mat på kvällarna. Men var skönt att komma hem till slut. :D Däremot en stooor nyhet är att den 1 september flyttar jag hemifrån!!! :D:D Har fått en lägenhet i Märsta tillsammans med J. Är överlycklig för detta, så det blir att samla ihop alla mina saker och leta jobb som en galning framöver. :D:D

Annars flyter livet på som vanligt. :D
Förhoppningsvis blir det mer uppdateringar nu. :P
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback