Fredag, 26 nov

Goddagens!
Det har ju varit dålig uppdatering som ni kanske märkt, det för att jag har varit ute på Djurö och jobbat i skolan. Sen har jag sovit hos mina föräldrar. Det har varit en kul och trevlig vecka. :)

Men nu är jag hemma i lägenheten igen, skönt faktiskt. :) Borta bra men hemma bäst som man säger, även fast jag bara bott hemifrån i 3 månader snart. :) Vi har börjat sätta upp julpyntet här i lägenheten, tänkte ta och fixa kort när allt är klart så ni får se. :) Blir jättebra! + att vi har köpt ny tv-bänk också. :D Större tv är på gång också. :P

Annars så har jag lite att diska idag och städa, sen sätta upp lite mer julpynt. Kvällen blir lugn, Johan skulle ut med någon kompis och spela biljard i stan så han kommer hem senare ikväll någon gång. Så jag ska mumsa på godis och chips, med cola framför IDOL. :D
Hur ser er fredagkväll ut? Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback