Pluggande på balkongen = liiite kallt

Hade tänkt vara duktig med att äta lite lunch och därefter plugga lite grann, på balkongen. Vädret inifrån ser riktigt skönt ut, men trots att jag satt under två filtar var det lite för tidigt för den planen. Det blåste rakt genom filtarna och händerna blev snabbt kalla. :P Men åt iaf min lunch, köttfärspaj, sen var det raka vägen in i värmen och till den katt som hoppade upp och ner framför balkongdörren för att se mig. :P Jag får ta och göra en repris på det senare i vår/sommar då det blir lite varmare i luften och solen kanske skiner in på balkongen. :)



Annars så har jag städat lägenheten idag, Johan är nere på plan för att fixa småsaker inför nästa helg då de ska ha däckbytardag. Tänkte väl ta disken men tror jag låter Johan ta den för jag måste fortsätta plugga. Tufft med att läsa ut en engelsk bok om perspektiv på lärandet till på tisdag/torsdag + att det var mer böcker att läsa..

Ikväll är det Earth Hour, alla lampor och datorer släcks här i lägenheten, och värmeljusen tänds. :) Får se vad vi hittar på under den timmen men något blir se säkert. :) Tänker ni läsare "medverka" i Earth Hour?
Hare bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ida

ja man kunde önska man slapp sitta på balkongen

i jacka o varma kläder, nu är de snart vår o då vill

man sitta i tshirt o mjukisbyxor o sola hehe :D

2011-03-26 @ 16:41:11 | http://melui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback