4 oktober 2015

Hej alla läsare, nya som gamla. :)
 
Denna söndag har vi inte gjort någonting här hemma utan bara tagit det lugnt och mesta dels spelat dator eller tittat på serier. Alltid lika skönt det också även om jag lättare blir rastlös känner jag. :)

Johan jobbade lite extra imorse och var hemma till 9-tiden. Jag vaknade strax innan han kom hem så hade inte hunnit äta frukost än så det var lite tur för han hade köpt med sig baguetter hem till frukost. :) De värmde vi i ugn och tittade på det senaste avsnittet av "Ghost Adventures", en av många serier jag följer. Dock har det inte blivit några kanelbullar idag då älsklingen kom på när att han glömt köpa det när han kom hem, men ingen av oss har egentligen varit sugna på kanelbullar idag heller så det gjorde inte så mycket kom vi fram till. :P
 
Till middag gjorde vi färspanna och tittade på fotboll, Arsenal vann mot Manchester United med 3-0. :D Och resten av kvällen ska vi nog spela någonting och sen är det sovdags för imorn är det måndag igen och en ny vecka börjar. Jag tycker början av veckan alltid är lika seg, då vi byter gravidvecka på tisdagar. Men sen helt plötsligt är det fredag, lördag och sen söndag. Och jag vet att snart är det tisdag igen och ytterliggare en vecka har gått. :)
 
Hoppas ni haft en trevlig söndag, kram ❤
 
Ghost Adventures med Zak, Aaron, Billy & Jay. :) (bild från google)
 
Vinst med 3-0 för Arsenal. :) (bild från google)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* N

Håller med om att början av veckan alltid är seg :)

2015-10-04 @ 21:31:34 | http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback