Vår historia till plusset ❤

Lilla älskade bebis ❤
 
Sen vi gifte oss för ett år sen och jag fick fast jobb har vi pratat vid flera tillfällen om att bilda familj men det var inte förrän under vår smekmånad (februari i år) när vi var i Mexico som vi "bestämde" oss för att "gå all in" om man säger så. ❤
 
Månad efter månad köpte vi graviditetstest men ändå kom alltid mensen precis på beräknad dag eller de gånger när den var några dagar sen tog hjärtat ett extra skutt och man tog ett test som iallafall visade negativt... Vissa stunder kändes det hopplöst minns jag och började undra om något var fel.. Trots att man läst att det kan ta upp till ett halvår innan man blir gravid när man väl börjat planera för det.

Natten till torsdagen den 30 juli drömde jag om att jag var på förlossningen och fick en son. Trots att jag egentligen hade tänkt vänta till kommande måndag för att vara säker på att mensen var utebliven så kunde jag inte på torsdagsmorgonen låta bli att testa med ett graviditetstest. Tänk om det var sant, att vi var gravida äntligen. Och där och då fick vi det där efterlängtade plusset. ❤
 
Jag hade tänkt vänta tills Johan kommit hem från jobbet på måndagen och då berätta för honom, men jag var så ivrig så det fick bli ett mms istället direkt. Jag minns inte så mycket mer av den dagen än att tankarna inte riktigt hängde med på jobbet och jag drömde mig bort.
 
Och nu ett antal veckor senare är nedräkningen i full fart fram till rutinultraljudet den 11 november. Då får vi äntligen se vem som gömmer sig där inne i magen. 😊 ❤
 
Än så länge den bästa dagen i mitt liv ❤ 5/7 2014
 
 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* M O A

Gud va kul! All lycka till er, kram :)

2015-10-04 @ 20:18:32 | http://moaahlgren.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* shazi

åh då härligt grattis

2015-10-04 @ 20:41:30 | http://shazi.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cissi

Å vad härligt! Grattis!

2015-10-05 @ 10:28:47 | http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback