Bikinis. :)

Kikade igen mina bilder här på datan. =) Håller på att spara över dem till en bärbar hårddisk, då jag för ett tag råkade av misstag radera en hel mapp med bilder jag själv tagit och använt här i bloggen. :( :( *suck* Men sånt kan ju även den bästa, inte sant? Men iaf, hittade ett par snygga bilder på bikinis. Tror de är ifrån Victoria Secret om jag inte minns helt fel. Men jag har ju min på väg hem snart redan. ;) (den blåa) Min 1års present ifrån älsklingen. :D:D Men vist håller ni med om att de alla 3 är fina. =)

image124 image122 image123



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

japp, det är alla snygga :)

2008-04-06 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback