Borta bra, men Hemma bäst, right?

Hellu. :D
Ser att ni kikat in här trotts ingen uppdatering, jag bad ju egentligen älsklingen skriva lite grann.. Men som ni sett så blev det inget med det, som jag trodde. ;) Men nu är jag äntligen hemma igen efter en helg med laget i mora. :D En underbar helg, med mycket skratt och en del sura miner men sånt förekommer ju alltid. Vi förlorade tyvärr alla matcher... Och vi kan inte ens spräcka nollan, det är ju sjuukt!! Jag förstår inte. Iaf så kom vi till semifinal i b-slutspel. Men självklart förlorade vi den också. Efter slutsignal står det 0-0. *stolta var vi* Och det innebar straffar, 5 st var. Och vi förlorade med 0-2.. Förvånade? Inte ens kan vi sätta en straff som sitter i målet..... Men aja, trotts detta så har det varit underbart att få komma hemmifrån en stund och umgås med alla tjejer i laget. Inga bilder blev tagna, jag har haft fullt upp med annat skojs. :D:D

Dock är nu min innebandy-karriär slut! :'( Jag som älskar innebandy ju!!! Pga min käkoperation som kommer äga rum i höst, vet jag inte när jag får börja spela igen om det ens finns något lag kvar då vill säga. Men det upptäcker vi då...

Har också packat upp nu, så sitter och chillar och dricker coca-cola som jag hade kvar efter bilresan. Bilresan hem kommer jag sent att glömma!! HAHA, så jävla kul vi hade alltså. :D:D Och det är inget jag vill börja skriva om, det kommer ändå aldrig ta slut, haha. :D:D

Hoppas ni haft en bra helg precis som mig, och nu är jag utvilad till 100% för att fortsätta de här bloggandet och resten av livet som student fram till den 29 maj. =) Och med detta vill jag säga godnatt och sov så gott. :)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

tack så mycket :D

härligt att du haft en bra helg :)

2008-04-27 @ 21:54:55 | http://musicofc.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Välkommen hem! =)

2008-04-28 @ 11:49:43 | http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback