Dagens Outfit, 13 april.

498341-152 ♥ Vit tjocktröja Björn Borg, Bulgarien
♥ Rosa linne, Haléns
♥ Jeans jag aldrig använt tror jag. :P Vet inte vart de kommer ifrån eller vilket märke det är. :P Legat bra länge i min garderob iaf.

Sitter för övrigt hos killen i Märsta nu, han är nere vid planen och hjälper till på någon match. Sitter här och lyssnar på musik samt tittar på tv. =)

Jag gillar inte vädret som är idag. regn, grått och kallt. *brr*
Solen kommer väl snart, eller?

Vad gör ni denna söndag?
Ha det bra, kram







Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

just nu städar jag men innan har jag pluggat och det kommer jag nog göra efter städningen också!

2008-04-13 @ 19:37:33 | http://lillamalins.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Efter att jag kom hem från Arboga har jag endast pluggat, alltid lika roligt! ;)

2008-04-13 @ 20:36:01
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* thess

snygg outfit:)

2008-04-16 @ 19:51:31 | http://degrees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback