Dagens Outfit, 21 april.

image214♥ Grönvit tjocktröja, BillaBong (bulgarien)
♥ Svart linne, Lindex
♥ D&G jeans, Bulgarien

Nyligen ätit mat, falukorv och makaroner. Grymt gott, då jag var sjukt hungrig. Åt knappt någon lunch, då kycklingen inte var riktigt klar. IGEN! Hoppas bara jag inte mår illa senare, vilket jag gjorde sist jag åt dålig kyckling. På samma ställe...

Sitter just nu i älsklingen säng, med skoldatan. =) Han ska snart iväg på träning. :( Han vill att jag följer med, men jag tror jag stannar hemma. Ingen större lust att sitta där på en kall läktare och titta på amerikansk fotoll i två timmar...

Men sen när han kommer hem vid 21.30 ungefär, ska vi kika på film och mysa. :D Blir nog PS, I Love You som vi ska se. =)

Hur ser er kväll ut?
Ha det bra, kram

Ni glömmer väl inte designutlottningen som pågår just nu? :) Vill ni kika på den eller läsa mer om hur du ska göra, klicka här.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

svar: ja han är helt sjuk i huvet :S

fin outfit :)

2008-04-21 @ 18:28:52 | http://musicofc.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Madeleine

Tack så mycket, din blogg var inte fy skam den heller :D

2008-04-21 @ 19:00:08 | http://scherling.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* a n n a

Ps. I love you är så grymt bra :)

2008-04-21 @ 19:10:53 | http://asurvivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback