Design-dags. :)

Nuså mina kära läsare, hihi. ^^^
Jag har tänkt sätta mig för att göra de designer som ligger och väntar på listan, som tyvärr fått vänta ett litet tag också. :( Men nu är det dags. :D Ska bara släppa lös insperationen och sedan hitta den och forma om den. ;)

Vill du också ha hjälp utav mig med din design? Jag har också ett nytt system som är redo att användas. ;)
Då är det bara att klicka in dig på det designhjälpen genom bilden här till höger som det står designhjälp på. =)
Eller läs HÄR också.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Rebecka

haha okej som jag då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback