Godmorgon/godnatt?

Hej där.
Nu tror jag att jag ska vara vid liv.. Har sovit 3 timmar, kom hem kl.7 imorse och hoppade ner i sängen direkt. Och nu har jag blivit väckt för att inte sova bort hela dagen och vända på dygnet rejält, det är ju trotts allt skola imorn.. *SUCK* Som ni kanske läst i föregående inlägg, så var jag i hallen ifrån kl.18-06 igår/idag. Midnattstunering. :D:D Åhh, grymt kul alltså. Hoppas det görs om. :D:D:D

Så, jag är faktiskt lite trött i huvudet just nu och uppdateringen igårkväll blev lam. :P Men det måste ni har förståelse för, eller hur? Jag menar, mitt liv är INNEBANDY. :D Haha, dock spelade inte jag. Jag är för gammal. *buhä* Känns lite läskigt att säga att jag är för gammal men så är det ju, det var endast fixat för de som går i 1an-9an. Aja, grymt kul kväll och natt. Behöver jag säga mer? :D Och jag tror inte att jag tänker forstätta med att tråka ut er om innebandy, va? ;) Ni kanske är inte så intresserade, eller?

Men jag måste bara tillägga att min syster och bror är GRYMMA + resten av spelarna i deras lag!!!! Av 6 lag kom de TVÅA!! :D Och de vann alla sina matcher utom emot just ETT enda lag, lite synd för det laget var verkligen ihop satt för att vinna och de blajjade lite väl mycket så de förstörde lite grann.. Men men, sånna personer lyckas man alltid stöta på....

Så idag är det inga som helst planer smidda för min del, bara ta det lugnt och vila. Hade tänkt åka till killen, men vet inte riktigt om jag orkar det. Även om jag så gärna vill det. Inte träffat honom sen måndags/tisdags. :(

Hur ser er söndag ut, plugg eller vila som jag?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback