Home. :D

Hejhej.
Hoppas ni haft en bra dag. =)
Det har nämligen jag haft.  :D:D Har ju tittat på bio, The Eye som jag skrivit om lite tidigare i bloggen. =)
Den var grymt bra faktiskt, liite för läskig för min del. :P men men. hehe. Kommer recension om den imorn tänkte jag. =) Åker nämligen rätt tidigt till älsklingen, för att han ska hjälpa till på någon match tror jag det var vid 15-tiden.

Annars har min dag och kväll varit helt underbart bra, med bra sällskap. Pojkvännen och lillsyrran. :D:D <3
Haha, vilken humor jag och lillsyrran kan få ibland alltså. Sitter och asgarvar tills båda nästan gråter. :D haha.
Lova you!!

Nä, nu ska jag och pojken min hoppa i bubbelbadet. =)
Hur har er dag varit?
Ha det bra så skriver jag mer imorn. ;)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback