hos my love <3

Sitter hos älsklingen i Märsta, varit här sen ca.17.30. Jag kan säga att det här är inte min dag direkt, började först med att under NKB (naturkunskap b) lektionen att jag fick veta att mötet på sjukhuset var inställt pga hemma med vård av sjukt barn. Så jag fick vara kvar i skolan. Och min Matte C lärare var också hemma med sjukt barn så hade ingen matte idag. Och inte nog med det, så fick man arbeta hemma på Religion B lektionen.

Så jag och Sanna drog hem, bussen som vi precis missade var egentligen sen till nacka men stannade ändå inte trotts att vi sprang och vinkade åt den. :@ Så vi fick vänta en halvtimme ändå.. Kom hem och packade väskan till mora-resan imorn. Tog 15 bussen till älsklingen. :) Och har varit här sen dess, maten var klar när jag kom. :) Pannkakor. :D:D Och just nu sitter jag och tittar på ishockey på SVT1, Sverige emot Lettland. Sverige leder med 3-0 och andra period börjar strax. :D:D

Älsklingen är på träning, kommer hem vid halv 10 så tills dess sitter jag här och bloggar och kollar på ishockey som sagt. :) När han väl kommer hem så ska vi säkert lägga och titta på en film, några tips? :) Vad gör ni ikväll?

Ha det bra , kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Paulina

Låter mysigt =)

2008-04-25 @ 00:33:39 | http://caalipzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback