hos pojken. <3

Hejdär, lite dålig uppdatering sen jag åkte hemmifrån. Men det får ni stå ut med. :D
Är ju trotts allt hos min älskade kille. :) <3 Fast just nu sen 1½ timme sen gick han till sin träning, han spelar amerikansk fotboll. Lite coolt men usch inte min sport direkt, jag håller mig till min kära innebandy. :D

Sitter iaf just nu vid hans dator. :) Lyssnar på musik, just nu är det Magnus Uggla som kommer ifrån högtalarna. :P Hehe, länge sen jag lyssnade på honom.

Resten av kvällen ska jag sitta här, eller iaf tills älsklingen kommer hem runt 21.30 tiden. Sen ska vi nog eventuellt se Cloverfield. :D:D Den filmen ska vara j*vligt bra har jag hört. :P

Hur ser din kväll ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

Amerikansk Fotboll ÄGER ALLA SPORTER :P

2008-04-08 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback