Lördag, 12 april

Hejhej. =)
Precis käkat frukost med älskling och sis. =) Ska nu bara sminka mig och platta håret, sen ska vi åka till stan och titta på bio, The Eye blir det. Och efter käk på MAX troligtvis. :)

Sovit riktigt bra inatt dock var kvällen väldigt jobbig, ont i magen som f*n. Kunde inte sitta stil, var tvungen att gå runt i huset hela tiden för att fokusera på någonting annat än just min magont. Låg och vred mig jättelänge innan jag somnade. Men till slut kom john blund och jag sov hela natten. =)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jonna

Godmorgon:)

2008-04-12 @ 12:42:17 | http://JONNAat.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Åh jag vill också se The Eye :P

2008-04-12 @ 12:48:01 | http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback