My evening. =)

Hejdär, hoppas ni har det bra. :)
Det har iaf jag, älsklingen är ju här. :D:D Han sitter knappt 5 meter ifrån mig, vid min privata laptop och jag sitter på sängkanten med skollaptopen. Har precis gjort den största delen av en uppgift som ska vara inne på fredag. Det som ska göras är att jag ska skriva en artikel om turismens påverkan på miljön, med egen infallsvinkel. Det lättaste va? :S Jag är faktiskt nöjd med det jag skrivit hitills, dock känns det otroligt kort.. :( Och som om jag inte fått med allt som bör vara med. Aja, får sova på saken och fortsätta imorn och på fredag helt enkelt.

Klockan är ju faktiskt bara ca halv nio, känns som mer faktiskt. Och det betyder att jag har hela kvällen kvar med älsklingen. :D:D Han börjar tidigt imorn, vilket jag också gör. :( Som alltid på torsdagar och jag hoppas verkligen inte att det är ett snötäcke på marken imorn, det hör inte till nu. Jag vill ha sommar och sol. :D:D

Jag har föresten fått min bikini idag. :D:D Åhh, den satt perfekt. :):) Tack, älskling <3 Det är faktiskt den som jag varit nöjdast med utav alla jag haft genom mina år. :D hihi.

Hur ser er fortsatta kväll ut? Plugg eller kanske tv?
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Ha en bra natt.

2008-04-09 @ 23:04:52 | http://berlinantoinette.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Regine

God natt :)

2008-04-10 @ 03:31:51 | http://regine.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback