Onsdag, 16 april.

Godmorgon. :)
Hoppas ni sovit gott. Det har iofs jag med, men gillar inte att göra det ensam. :(:(
Idag är det onsdag, halva veckan har redan gått. :D Fort det går. Jag tar studenten om mindre än 6 veckor nu. :D:D Det ska bli så skönt.

Nu ska jag klä på mig, sminka mig och äta på mindre än en halvtimme. Tror ni jag fixar det? Japps, alltid va. :D Jag är såå snabb när jag väl börjar, eller inte.... :P haha. Idag är det 3 lektioner i skolan. :) Slutar runt 16 någon gång. SKa då hem och ta det lugnt kanske försöka övertala killen att komma hit. :D:D
Får se om jag lyckas eller ej.

Besöksrekord igår IGEN. :D Nu är det uppe i 145 st. :D:D Jättekul. :D:D
Fortsätt kika in och glöm inte bort att kommentera va? ;)

Ha en bra dag, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Angelica

Kul med besöksrekord ;)

2008-04-16 @ 08:19:13 | http://Angelicahl.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MissyElliot

Hej!
Det är alltid kul med många besökare. Och ännu roligare med många kommentarer....
Ha en bra dag...
:-)

2008-04-16 @ 09:53:08 | http://MissyElliot.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

gratttis till att du tar studenten, härligt!

2008-04-16 @ 12:19:32 | http://heartnsoul.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag vill också ta studenten!
Kul med besöksrekord! =)

2008-04-16 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback