Onsdag, 23 april.

Hejhej. =)
Förlåt för dålig uppdatering idag, hoppas ni klarat ert. Ni ska nu få veta varför jag inte skrivit någonting idag, jo det var så att alla 2:or på skolan hade nationella prov i Svenska B och därför hade de stängt av det trådlösa internetet på skolan. :@ Så det där med att jag hade tänkt lägga upp collaget jag gjorde igår, för dagens outfit sprack ju. Kunde inte göra ett skit där, så på lektionen som började 12.10 (var i skolan redan 9, värdelöst så det inte finns!!!) så gick han genom alla uppgifter under årets gång, fråga mig inte varför. :D Och sen så fick vi gå... Så jag hoppade över sista lektionen som började halv 3, orkade verkligen sitta i skolan i 2½ timme till och vänta då jag redan varit där sen 9.

Kom hem för ett tag sen och väntar på att älsklingen ska skicka collaget jag gjorde igår. Han borde vara hemma snart. =) Åkte inte till honom idag, fast jag ville. Det för att jag måste packa inför Mora, hinner inte imorn nämligen har ju träning då. Mora tänker ni, vad fan ska hon dit för. Jo, det är så att jag ska dit med laget. =) Innebandy vettu. :D:D ;) Åker kl.13 ifrån hallen på fredag och kommer hem på söndagen. Så ni får klara er utan inlägg under helgen tyvärr.

Hur har er dag varit?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nadja

DAgen har varit bra än så länge men blir bättre när jag slutar jobbat ;)

2008-04-23 @ 15:30:22 | http://sweetladysoul.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nadja

Ut i solen, husvisning och sen mat =)) hihi du då?

2008-04-23 @ 15:40:49 | http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback