Onsdag, 30 april.

Godkväll.
Dålig uppdatering idag, men inte haft så stor lust att skriva något och därmed samtidigt lite bloggtorka om vad jag skulle kunnat skriva om. Hoppas ni har förståelse för det. :)

Skoldagen gick helt okej. :) Började kl.10 med mösspåtagning. :D Grymt fint väder, så vi var nere vid nacka strand. :) Gjorde en frågesport som priset till vinnaren var att springa av båten först den 29 maj då vi tar studenten. :) Självklart kommer jag och min klass springa av sist..... Alltid att vi ska vara såå dåliga, hm..

Därefter var det vanliga lektioner fram till 15.45 då vi slutade. Svenska C och Psykologi A var det redovisningar bara, och jag ska redovisa fredag nästa vecka för den som vill veta. ;) haha. Sista lektionen var Ledarskap inom lek och idrott. Där jag och Sanna framförde vår egna lek som influerats av ett antal andra lekar. :P Haha, fick iaf jättebra respons och alla var nöjda. :):)

Efter skolan gick jag och Sanna till forum för att leta födelsedagspresent åt hennes lillsyrra. :):) Egentligen inte meningen att jag skulle köpa någonting, men jag hittade en jättesöt klänning på barnavdelningen för 98kr inne på H&M. :D Värsta kapet. :D:D:D Därefter gick jag till Åhléns och köpte ett par leggins i färgen grå. :) Bilder kommer imorn, samt dagens outfit.

Mötte upp min älskade pojkvän i slussen och åkte hem. :) Det bjöds på hamburgare och pomes. Efter maten så satte på vi en film, "Remember the titans" blev det, recension kommer imorn också. Blev alltså ingen brasa för mig denna valborg, så överskattat allt blivit.. Klarar mig utan brasa trotts elden är grymt fin.

Nu ska vi nog strax hoppa i säng. Börjar kännas att ögonen är tunga och kroppen börja sega sig. :P
BTW, min lillasyster har skaffat blogg. :D:D Haha, nice. :D Kika in och säg hej vettja. :D

Hoppas ni haft en bra dag och valborgskväll.
Godnatt. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Haha, jag åt också hamburgare med pommes idag. Om du är intresserad ;)

2008-05-01 @ 02:16:07 | http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback