*suck*

Hej.
Då funkar blogg.se igen. Men ingen förändring, det funkade tydligen inte..
(som vanligt, eller vadå?) Samma sega skit......!

Sitter för tillfället i skolan, på estetisk verksamhet. Ska rita av vårt rum. :S Hmm. Hade matte c första lektion, gick rätt bra. Gjorde två tal, sen fastnade jag. Nästa lektion är historia b, har börjat med ekonomihistoria. :S *boooring* Därefter är det lunch som gäller, käkade inte så mycket till frukost. På lunchen tänkte jag se ifall jag kan hitta några snygga linnen att lägga till i min klädsamling där hemma. :) :) Prövade dem igår, och idag blir de nog mina. :) Efter blir det studietid.. :S Och jag måste gå på dem lektionerna bara för att min svenska lärare inte kan uppdatera lägesrapporten. Sur jag blir. image97

Efter skolan åker jag eventuellt hem en snabbis, för att byta kläder beroende på om jag hittar något på lunchen eller ej. Annars ska jag möta älsklingen i stan, för att fönstershopa. (blir troligen någonting till klädsamligen. :P) Däremot ska jag se ifall jag hittar någonting till älsklingen i 1års present. :) Min present ifrån honom är redan hemklickad ifrån H&M. (bilden till höger) Vi ska också se på bio ikväll, Vantage Point. :) Japp, vi firar ett år idag. :D:D Tiden går så fort. En underbar tid. :):)

Ha det bra, kram










Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

skit snygg bikini

2008-04-01 @ 11:28:28 | http://wiiiberg.tjejsajten.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

åh, Grattis! Hoppas att ni får det jättetrevligt! =)

Visst är det irriterande med blogg.se?! Jag blir galen!

2008-04-01 @ 15:01:23 | http://killingseagull.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Karro

Åh grattis!

2008-04-01 @ 20:32:58 | http://guldstoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback