Tisdag, 8 april.

Hello. =)
Jag är tyvärr rätt seg idag, kanske ni märkt då jag skrev mitt första inlägg för dagen nyligen..
Jag blir lite deprimerad när det är sånt tråkigt väder, det ska vara sol ute då är allt bra. :D

Gick upp vid 7 idag, dock svårt eftersom jag sov hos pojken och han började inte fören 12.15. Ville så gärna ligga kvar där under det varma täcket brevid honom, men skolan kallade. :(:( Började med Matte C, därefter estetisk versamhet, avslutade dagen med Historia B. Fick sluta efter den lektionen, behövde inte vara på studietiden. På bussen hem så satt J, en vän ifrån grundskolan. Hon gick också i samma klass som mig och Sanna under ettan, sen hoppade hon av. Vi spelade också i samma innebandylag tills laget lades ner. :( Många fina minnen tillsammans finns det att komma ihåg. =)

Ikväll är det lugnt, inga planer smidda ännu. Ska läsa ett kapitell i Psykologi boken bara.
Hur ser er kväll ut?
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

ne det är inge kul väder :(

2008-04-08 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback