Torsdag, 10 april

Godmorgon. =)
Jag vill börja med att berätta om besöksrekordet ligger nu på 110 st. :D
Vad kul att så många hittat hit, hoppas ni kommer inte fler gånger. =)

Hoppas ni har sovit lika gott som jag gjort inatt, älsklingen har ju varit här. :) Tyvärr har han åkt nu igen. :( Det är en nackdel när man bor ifrån varandra att man inte kan träffas så ofta som man vill, men det hoppas jag blir ändringar på efter studenten och sommaren. =)

Idag då, torsdag. Ingen snö utomhus, sköönt. :D haha, blev lite rädd där igår ju. :P Dock ligger det endast på ca +2 grader ute, hoppas det blir varmare under dagen. Jag börjar 8.10 med Filosofi A, därav jag är uppe fortfarande och inte hoppade ner i sängen när älsklingen gått. Filosofi A följs utav Naturkunskap B, därefter är det en liten snabb lunch, och sedan Matte C. Sista lektionen för idag blir Religion B. Slutar 13.50 idag. =) Helt okej tid faktiskt, efter plugget ska jag möta min moster i Forum Nacka, för att fixa kort till hennes ID sen käkar vi nog någonting beroende på tiden, eftersom jag måste hem så att jag hinner käka och packa för att sticka till träningen med 18-bussen igen.

Jahapp, så nu vet ni hur min dag ser ut. :P
Hur ser er ut?
Ha det bra, kram ♥

PS: jag lägger upp dagens outfit när jag kommit till skolan. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emelie

roligt med besöksrekord :)

2008-04-10 @ 07:06:41 | http://emelieisaksson.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

Usch det är kallt ute..

2008-04-10 @ 08:07:54 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Godmorgon, hoppas du får en bra dag :)

2008-04-10 @ 08:53:55 | http://celebratelife.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jonna

Ha en bra dag!:)

2008-04-10 @ 13:15:15 | http://JONNAat.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Vart bor din pojkvän, tar det jättelång tid att åka?

2008-04-10 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback