träning+dusch=skööönt

HejHej. =)
Ni har haft en bra kväll hoppas jag. :)
Det har jag också. :D Är helt slut nu. :P Tränade som sagt för första gången på ett bra tag, säkert 2-3 veckor.
Har precis också kommit ur duschen. =) "invigde" den nya duschen, vi har nämligen renoverat ett av våra badrum.
Det har blivit grymt snyggt, och nu duschade jag i den för första gången. :P (dock har syrran gjort det före, men ändå.)

Ska nog hoppa i säng strax, bara låta håret torka lite grann.
Ska inte upp tidigt imorn, men sömn är ett måste. ;) + första gången jag sover i min egna säng sen söndags. ;)
Faktiskt ska det bli skönt, dock kommer jag sakna älsklingens mysiga arm runt mig... :(

Hur har er dag/kväll varit?
Ha det bra, kram.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

jag kommer att sakna dig också :(

2008-04-04 @ 07:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback