Dagens köp.

Då är jag entligen hemma igen. :):) Skönt att komma iväg även om det bara var en liten stund på dagen.

Var ju som sagt inne i Forum Nacka med pappa, mormor och moster Kerstin. Pappa var som sagt till kiropraktorn(ryggdoktor) medans så gick jag, mormor och moster Kerstin runt i Forum. :) När pappa var klar åkte vi till Gustavsberg centrum, till banken. Mormor fixade nytt ID, kommer väl om några veckor eller så. Medans så gick jag och pappa in o djuraffären där. :) Köpte också med oss en sak som rensar glaset på akvariet då min är utsliten. :P

Första bilden: vitt nagellack från Depend. Nr 32. (det andra klumpar sig) mallar till fransk manikyr och nagelborttagning.
Andra bilden: glasrensaren till akvariet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback