Fredag, 1 augusti.

Godmorgon på er. :)
Sovit gott hoppas jag, själv gick jag och la mig rätt sent. Men det spelar ingen roll. Känner mig rätt utvilad ändå konstigt nog. Solen skiner idag också. :):) Härligt att vakna upp till solens sken utanför fönstret.

Dagens planer är att åka till älsklingen. :D Men innan dess har jag lite saker att göra.
Äta frukost
Duscha
Packa väskan
Städa huset & mitt rum
Plocka ur diskmaskinen
Promenad med hunden

Och när jag gjort allt det där, tar jag 13.53 bussen till älsklingen, möter honom på pendeltåget. :) Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna allt. ;)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Junitjej

Vilken fin header du har! I like!

Ha en skön helg!

2008-08-01 @ 09:20:16 | http://junitjejen.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Matilda

Min dag ser inte så speciell ut faktiskt.

Typ, gå ut med hunden XD

2008-08-01 @ 12:50:25 | http://maatiildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback