Fredag, 8 augusti.

Godmorgon bloggen. =)
Eller nja, eftermiddag rättare sagt. Men jag gick upp vid 12 så det är relativt fortfarande morgon för mig. :P Hehe. Och fredag är det igen, veckorna går sjukt snabbt eller hur?

Idag är det inte mycket planerat, rensa akvariet hade jag tänkt. Men innan det ska jag göra några designer. Har en väldigt lång kö just nu. Så lika bra att göra klart några då. =) Så när jag ändå håller på med designer, så tveka inte att maila mig om du vill ha hjälp med en idag. Kika in här för att läsa mer om min designhjälp.

Ja, så ser väl min dag ut iaf. Pappa och bror kommer hem ifrån jobbet snart skulle jag tro. Och mamma har nyligen också kommit hem. Snart alla samlade. Vet inte när jag var hemma sist med hela familjen. :P Haha.

Hur ser er dag ut då?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mona

Haha, jag gick upp typ NU!

2008-08-08 @ 13:15:40 | http://monass.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* inspiration

jaa, veckorna bara springer iväg !

2008-08-08 @ 13:46:06 | http://inspirationbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback