Home at last. =)

Hej där. =D
Då är jag och systra min hemma igen, efter 5 timmars barnvaktning. =) Lika kul som alltid med tjejerna, käkade som sagt pommes och hamburgare som går att läsa i föregående blogginlägg. Bloggade från mobilen. :P:P Yeah! Mobilen sa att det inte funkade, men tydligen så funkade det ändå. :P

Och vi tittade på Asterix och Obelix som sagt också, dock tysk dubbning eftersom familjen kommer ifrån tyskland. :P Coolt va. Fast lite jobbigt när de börjar prata tyska och man inte förstår. Eller egentligen borde jag förstå, då jag läste tyska från 6an-9an i grundskolan. Dock hade jag endast G i betyg, så jätteduktig kan jag inte påstå att jag är. :P Haha

Men nu är vi hemma igen. :D:D Borta bra men hemma bäst som man säger. :P Och våra föräldrar är inte hemma, de åkte iväg ut till Kallskär. =) Mysigt för dem, hihi. :D Så jag och syster ska låna deras säng tänkte vi. ;) Och nu åker coca-colan och chips/chezze cruncherz. MUMS.

Och älsklingen sitter fortfarande på bussen hem, den stackaren. :( Jag saknar honom såå just nu. Men förhopnningsvis träffas vi snart igen. <3 Love you!

Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* annie svarar

visst är den snygg? perfekt höstjacka :)



fin blogg du har!

2008-08-17 @ 00:58:04 | http://anniesvensson.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Caroline

Ååh, visst e det så kul med barnpassning :D

2008-08-17 @ 11:59:36 | http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback