Lördag, 16 augusti.

Hej bloggen.
Grått och mulet väder idag, usch är nog det rätta ordet för det. Har verkligen ingen lust att vara uppe egentligen, vill bara ligga under täcket och sova bort hela dagen. Det skulle vara underbart. :D

Men det kan jag inte göra, eftersom jag är barnvakt ikväll. Ifrån kl.17.00 - ca.23.30. Så det innebär att vi får laga mat åt tvillingarna och lägga dem för natten. Hm, hur ska det gå? ;) Äh, det kommer gå jättebra. :D:D Och förhoppningvis lite tv-tittande och tvspelande under kvällen. :)

Annars så tänkte jag hoppa in i duschen strax, och sen får syrran göra en eller två inbakade flätor på mig. =) Så, kanske hon kan fixa det på tvillingarna ikväll också. ;)

Nä, duschen var det.
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emelie

tack detsamma :) fin blogg också.

ha en bra helg!

2008-08-16 @ 14:45:42 | http://ehmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback