Måndag, 11 augusti.

Hej bloggen.
Älsklingen åkte med 13-bussen och självklart följde jag honom till busshållsplatsen för en "avskedspuss". =) När vi ses igen blir svårt att säga, han har träningar under veckan och sen skulle han hjälpa sin syster att städa hennes gamla lägenhet på onsdagen. Och på fredag åker han med laget ner till Malmö för att spela match. Så antingen blir det att jag åker på onsdag eftermiddag/kväll. Eller torsdag. Dock blir det ju att jag åker hem på fredagen efter han då åker till Malmö som sagt. Men men, vi får se.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, syrran tjatar om att vi ska ner till ICA för att köpa lite ingredienser till bakning. Hon vill nämligen pröva på att göra kladdkaksmuffins utan kakao och då istället med vanlijsocker. :P Vi får väl se hur det smakar.. :P Haha. Och när vi ändå ska ner dit så tar vi med oss lite flaskor att panta. + man tjänar lite på det också. :)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag. =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Bofsan

Det är bra gjort :)

Fortsätt så :P

2008-08-11 @ 15:04:20 | http://bofsan.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Ahaa låter spännande! Väntar på uppdatering om vaniljkladdkaksmuffins :)

2008-08-11 @ 16:36:18 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback