Måndag, 18 augusti.

Godmorgon bloggen!
Första dagen på länge som jag är uppe så här tidigt, annars har jag gått upp runt 9-10 tiden. Duktiga mig, men kanske för att syrran väckte mig idag med att tända taklampan och efter det kunde jag inte somna om. Så då var det lika bra att gå upp tyckte jag.

Och nu har jag nyligen ätit frukost med mamma som snart ska gå till jobbet. Och jag tänkte hoppa in i duschen en snabbis. Ska senare iväg med mormor till banken och fixa nytt leg till henne, eftersom hennes har gått ut. Och därefter åker jag hem och vänder. Kanske äter någonting för att sen åka till älsklingen. =)

Och just nu fick hunden fick hunden spatt och springer runt i hela huset. :P Haha Och det är dags för mig att hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen. =)

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Pia

Vad har du för hund ?

2008-08-18 @ 16:23:10 | http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback