Måndag, 4 augusti.

Hej bloggen.
Inte så mycket skrivande idag, destomer bloggdesigner. Eller hur. Var tvungen att göra några st, då listan är rätt lång just nu och jag har inte så mycket inspieration just nu känner jag. Hoppas dock på att den kommer strax igen.

Är fortfarande hos älsklingen i Märsta, vet inte när jag åker hem. Kanske någon gång i veckan, eller efter helgen då han har match på lördag igen. Vi får se helt enkelt. Annars så har jag inte gjort så mycket idag, förutom designerna som ligger upp, jag har också fixat till vinnaren av den åttonde designutlottningen som Malin vann. Bild på den kommer strax också.

Jag har varit helt slut idag, dock har jag inte gjort någonting jobbigt för att vara trött på hela helgen. Förutom matchen jag var på i Tyresö i lördags. Kanske blev trött av det och gjorde ingenting igår. Och sen kan det ju vara vädret annars. Regnade ju rejält förut idag, strax innan middagstid. Mjo, jag tror att det är vädret som gjort mig så trött den här dagen och mesta dels legat i sängen och tittat på tv.

Hoppas iaf att ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Min design blev skitfin! tack! =)

2008-08-04 @ 21:47:31 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* stina

håller med om att man blir trött av detta vädret:/

2008-08-04 @ 22:42:36 | http://kittygitty.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mari

Hoppas du haft en bra dag =)

2008-08-04 @ 23:08:44 | http://kolikmim.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

tråkigt med regn!

2008-08-05 @ 01:32:05 | http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback