Min nya "drog" - Pistage Nötter

Jag har kommit underförn med att min nya drog är pistage nötter. :P Iaf nyttigare än massa godis och choklad, enda nackdelen är att älsklingen inte gillar dem så han blir ju utan. :(:(

Men annars så åkte jag som sagt till älsklingen med halv 1 bussen istället. Vart klar tidigare än trott. Och eftersom älsklingen gick ifrån jobbet för en tandläkartid kl.12 så var han redan hemma när jag kom. :) Så han mötte mig vid bussen som vanligt. :)

Sen vid 18-tiden knallade han och jag upp till ICA för att köpa lite läsk + att vi beställde mat, alltså pizza som vi tog med oss hem. :) Medans vi åt tittade vi på "MUMIEN: DRAKKEJSARENS GRAV". Recension kommer upp imorn tänkte jag. :) Sen så har han spelat lite the sims 2 efter maten och jag har fixat lite med datorn samt ätit pistage nötter som sagt. :P

Ska väl hoppa i säng så småning om eftersom älsklingen jobbar imorn. :( Och imorn tänkte jag knopa ihop ytterligare en design att lotta ut till er. :) Så är ni sugna på en ny design, kika in här under morgondagen. =D

Hoppas ni haft en bra dag annars. :)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Hmm. Gott med nötter.

kram

2008-08-27 @ 22:24:33 | http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback