Onsdag, 13 augusti.

Hej bloggen.
Solen skiner ännu idag, och det är ju faktiskt riktigt varmt ute. :) Dock inget väder för sol och bad, då det blåser rätt bra och solen är inte så jättestark idag och vattnet har ju kylts ner nu när det regnat ett tag. :(

Annars så gick jag upp vid halv 1 idag. :) Skönt, eftersom jag faktiskt var uppe före 11 igår. :) Hade iofs klockan på 10 idag också, men snozade vidare. ;) Ni vet, man trycker en gång var tionde minut och sen när man tryckt 6 ggr har det redan gått en timme. :P hehe

Men idag ska jag inte göra så mycket heller, måste ner till ICA för att köpa hem mjölk och vaniljsocker. Det är slut här hemma. :P Och vaniljsocker måste man ha om man ska baka, fast det orkar jag inte idag då jag har bakat de senaste 2-3 dagarna. :P + gjort middag. :P hehe. Men jag har tänkt fixa några designer + förhopnningsvis lägga ut en design för utlottning. =) Spännande va?

Vad gör ni idag?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback