Segern är vår. =D

Då är jag tillbaka vid datorn, blev ingen mobilbloggning som jag skrev om igår. Orkade bokstavligen talat inte när det väl kom till kritan. :P Men jag hoppas ni har klarat er ändå, vilket jag tror säkert ni gjort också. :)

Åkte med 14.19 bussen hemmifrån (ja, mitt andra hem här hos älsklingen). Kom till planen där de skulle spelas strax innan 16, eftersom de alltid samlas två timmar innan avblåsning för att kunna prata ihop sig, byta om och värma upp. =) Jag köpte också en sallad på vägen dit som jag satt och mumsade på i halvtid av matchen. Och själva matchen i sig var väl helt okej, dock kunde Arlanda Jets (älsklingens lag) gjort bättre ifrån sig. Men till slut så vann de matchen, dock på håret kan jag tala om då de låg under ett tag med 7-16. Men de gick om och vann som sagt med 32-28. En mycket jämn match ändå faktiskt.

Och efter slutsignal åkte jag och älsklingen till MAX vid centralen för lite middag. Älsklingen hade ju inte ätit någonting sen frukosten, förutom kexchokladen där i halvtid. Så hungrig var han och jag med då salladen inte var mycket till mat. :P hehe.

Och nu sitter jag här som sagt efter denna regniga dagen och jag hoppas ni haft en bra dag, trotts regnet. :(
KRAMAR




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* G I L R A E N

SVAR: Coolt, skulle jag med vilja se. :)

2008-08-03 @ 00:22:02 | http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback