Söndag, 17 augusti.

Hej bloggen!
Fy vad tråkigt väder det är idag då, regn och grått. :( Usch och kallt är det också. *brr* Kikade på termometern när jag käkade frukost och den visade 13 grader ute. :O Helt sjukt ju, jag vill ha tillbaka sommaren.

Idag är planerna inte många, mina föräldrar är inte hemma ännu. Och jag och syster sitter i hennes rum med varsin dator, dricker coca-cola och lyssnar på radio. =) Skönt att inte behöva göra någonting. Älsklingen mailade nyss om intresse på en lägenheten i närheten av där han bor. =) Ska bli kul och se ifall vi får något svar på det. Isåfall kanske det är för mig att flytta hemmifrån. :D Ska bli spännande. :D:D

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Ha en fin söndag vännen!

*

Kika gärna in och kommentera mitt senaste bildinlägg!

2008-08-17 @ 15:42:23 | http://eyeofstone.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* m a l i n .

Ja visst vill man ha sommaren tillbaka!

Den slutar lika snopet varje år.. det kommer en dålig dag, men man tror att solen ska vara tillbaka dagen efter det igen. Men ikke! :(

2008-08-17 @ 18:21:16 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback