Söndag, 31 augusti.

Hej bloggen!
Sista dagen på denna vecka som gått relativt fort, eller hur? Och imorn börjar en ny vecka. Veckan har varit bra, trotts att jag inte gjort så mycket. Men ändå. :P

Sitter just nu och gör lite designer, har en hel del att göra. Dricker lite coca-cola och äter dumlesnacks. :P Älsklingen sitter brevid och spelar på sin dator, medans tvn går i bakgrunden. :P hehe. Måste åka hem om ett tag. :( Vill inte men måste, mitt busskort går ut idag och jag ska på möte imorn, fast hoppar nog det.

För övrigt så är det den 1 september imorn och sista ansökningsdagen för jobbet jag sökte, så förhoppningsvis får jag veta ett svar inom några veckor. :D Och för det andra så är det 17 månader tillsammans med älsklingen. :):)

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Grattis =) Om exakt en vecka firar jag och Tobias 23 månader.. en månad senare är det 2 år, hjälp! ;)

2008-08-31 @ 17:03:45 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* m a l i n .

Aha, jamen då är det dags att börja hålla tummarna för det där jobbet då ;)

2008-08-31 @ 17:08:17 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Camilla

Hallon!



Först vill jag lyckönkska till Era månader tillsammans och hoppas att det blir måååånga flera...



Sedan ett lycka till om att Du får jobbet...



Det sista att CAMILLA är det ultimata namnet.



PS! Hur ska jag göra om Du designar min blogg?



Ha det gott!

Camilla

2008-08-31 @ 21:42:34 | http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback