Spindel i sängen. :P

När min familj åkte ner till Värnamo över helgen förra torsdagen och sen åkte jag på fredagen till älsklingen, så lovade mamma mig att hon skulle köpa med sig en apa hem ifrån Kolmården, som de skulle gå på också när de åkte ner. Men i oturen så fanns det inga roliga apor där. :( Så när jag kom hem idag så hiitade jag ett gosedjur på min säng, brevid min Me-To-You-nalle som jag fick av älsklingen på alla <3 dag.

Och kan ni gissa vad för gosedjur som låg där? Joo, en spindel!! Jag som fullkomligt HATAR spindlar!!! Och vem var det som kom på idéen om inte min lillasyster...... Men jag måste erkänna att denna spindel var lite charmig. ;) hihi Och jag har tur kanske jag övervinner min rädsla/fobi för spindlar. :P *or not*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback