Tisdag, 12 augusti.

Hej bloggen!
Haft en likabra natt som mig? Ja, det får vi hoppas på. :) Synd bara att jag inte har älsklingen att somna och vakna brevid. :( Saknar honom sååå!! :'( Men annars så måste man klara sig ensam någon gång också trotts att man är sällskapssjuk, vilket jag är alltså. :P Märks ju direkt när hunden kommer in också. :D Haha, han är nog lik mig. Vill alltid ha någon i närheten. Han är så söt. :D

Men idag då, mamma jobbar och slutar mellan 13-15 tror jag det var. Syrran ligger och sover trotts att hon sagt att hon måste börja vända tillbaka på dygnen nu när hon snart börjar gymnasiet. :P Lycka till säger jag bara. Hon var vaken när jag somnade strax innan 1 inatt.

Annars så har jag inte tänkt göra så mycket idag, leta lite jobb. Satt igår kväll länge och letade, men hittar inget som intresserar mig. Och jag vill jobba med något som intressant för mig, inte bara ta ett jobb för att ha ett. Iofs handlar det förståss också om pengar. Men jag skulle plåga mig själv om jag inte sökte/hittade något som jag tror kan vara kul för mig. + att jag och älsklingen satt och letade lägenhet. =) Hittade en i Kista, med en hyra på 7.900 kr. Känns lite väl mycket, men eftersom det är Kista så får man nog ta det. Och enligt ritning och bilder verkade den jättefin. :D Bara ett problem, ingen av oss har fast inkomst vilket man är tvungen att ha för att hyra den lägenheten. :(:( Så vi får nog leta vidare...

Men men, ha en bra dag. =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

jag har sovit som en stock ^^

2008-08-12 @ 12:01:05 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Tack så mycket, älskar min klocka :)

Åh ska ni flytta ihop? Mysigt..

2008-08-12 @ 19:05:40 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback