Torsdag, 7 augusti.

Hej bloggen.
Förlåt att jag har varit lite seg på att uppdatera idag, men nu äntligen kommer det. ;) Tyvärr ännu en dag med regn, så jag har passat på att rensa min garderob, slänger lite kläder och sorterar lite grann. :P Går hitills bra. Och fått ihop på papperspåsar med kläder som ska slängas eller ges bort. =) Någon som vet vart man ger kläder om man vill skänka bort de till barn som bor i det fattiga länderna? En god gärning vore på sin plast. =)

Annars så vaknade jag vid halv 12. :P Käkade frukost och tittade på "Anastacia", gammal Disney film. :) Och sen började jag som sagt med garderoben, har också tänkt att jag ska hinna med att rensa akvariet mitt. Men kanske gör det imorn istället, vi får se.

Jag hoppas ni haft en bra dag hitills i regnet. ;)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Paulina

Heej, tänkte bara säga att du har en jätte snygg blogg!

jätte fin.

du skulle inte kunna göra en åt mig.?

Lr kostar dt pengar. såg att du hadde gjort en åt min kompis.

mikaaelaaa.blogg.se

Skulle vara bäst om du ville göra en åt mig,

Ha det bra- Kram =)

2008-08-07 @ 19:16:12 | http://paaauliiinaaa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

stadsmissionen, röda korset, räddda barnen, uff. Jag tror att alla tar emot kläder =)

2008-08-07 @ 20:18:21 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback