Uppvaktning via sms?

Satt precis och tittade lite på nätet, när jag kom in på denna sida. :P Är det så verkligen, att kvinnor vill bli uppvaktade via sms? Hm, kanske tror jag. Men jag menar, det är ju alltid kul när ens kille/man kommer med små presenter eller blommor helt utan orsak. :D:D

Jag tycker då det iaf, så ni killar som läser här. Sluta inte uppvakta oss med små saker, vissa vill hellre bli uppvaktade så. Bara testa dig fram. ;)

Eller vad säger ni, tjejer? Via sms eller små presenter?






Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Hannah

Att bli uppvaktad med presenter vid speciella tillfällen är ju alltid toppen. Med det där lilla speciella sms:et som får det att pirra i magen slår allt. :)

2008-08-26 @ 10:20:01 | http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback