24 december - julafton

Jahapp, då är denna julaafton (stavelse?) snart slut. Ett år kvar till nästa (!) Haha, kul va :D
Nä, men jag har haft en underbar dag faktiskt. :):)

Vaknade upp strax efter kl.10 brevid min prins, Johan. <3 Lite mys innan vi gick upp och klädde på oss, jag fick en julklapp ifrån syrran - ett linne som jag hade under hela dagen, och hon fick en utav mig - benvärmare hon hade under dagen xD Jag och Johan käkade frukost och därefter hjälpte jag mammi lite med småsaker i huset innan mammas farbror Arne kom vid kl.12 tillsammans med hans fru och deras söner, så som de kommer varje jul =)

Maten var klar strax efter det, och vi käkade osv. :) Dukade undan och tog fram fika lagom till kl.15 då Kalle Anka började och alla var samlade framför tv. :) Så som vi gör varje år. :) Sen strax efter att Kalle var slut åkte farbror Arne o/c hem :P Vi tittade lite på tv och städade undan lite och vid 18 tiden ungefär kom tomten (mormor, sött xD) Julklappsutdelningen börjades strax därefter. :)

Jag fick lite pengar (2 600 kr), en rakapparat (för att jag snor mammas engångshyvlar ;P), underlägg till glas, presentkort, underkläder, handduk, tvättkorg xD m.m :)

Hoppas ni haft en underbar julafton ni med :)
Ha det bäst och en fortsatt God Jul.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Mmm, om man tänker att din mormor

är fyllda 80 år, så är det helt

underbart att hon plingar på

dörren som tomte.

Eller hur?

2008-12-25 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback