I brist på ord :P

I min inläggsbrist kommer här en liten lista jag hittade hos Sanni :)

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej, det är Camilla".
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå?"
Ringer det mycket till dig? Inte särskilt.
Ringer du mycket? Nej
Vem ringde du senast? Mammi & Gustav (lillebror)
Hur mycket pengar har du? Ingen blekaste :P
Senast kramat och när? Johan nyligen
Antal timmar sömn inatt? 10-12 skulle jag tro
Sov du ensam? Nej, bredvid Johan :) .
Vem sov du hos senast? Johan!
Vem sov hos dig senast? Johan!
Vem vet mest om dig? Mammi & Johan och Sanni :D
Vem vet du mest om? Johan och kompisarna.
Vad ser du fram emot? Julafton.
Vad vill du ha just nu? Snö!
Vem hånar du? Ingen?
Vem längtar du mest efter? GODIS :P
Vem vill du helst slippa? ?
Vem stör du dig på? Ingen just nu
Vilken buss åker du oftast? 434, 580 och 582
Vilken årstid är det nu? Vinter ska det vara, men ingen snö så höst ser det ut som....
Är du kär nu? Ja xD
Är du en bra partner? Ja.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej.
Har du varit otrogen? Nej.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, det är ju min pojkvän.
Vad åt du senast? Choklad
Är du polare med grannarna? Nej.
Har du varit utomlands? Ja.
Var är dina syskon just nu? Hemma.
Vilken tid gick du upp imorse? 12.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Tittade på Aliens återuppkommst :P
Vad är det första du gör på morgonen? Vänder på mig :P Och vägrar gå upp ;)
Röker du? Har aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Vad ska du göra efter det här? Lägga på ett till lager nagellack. xD



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Junitjej

Kikar in och önskar dig en GOD JUL!

2008-12-21 @ 22:55:26 | http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback