Måndag, 8 december.

Ännu en ny dag, ny vecka och måndag.. När jag pluggade så gillade jag aldrig måndagar, nu när jag går hemma (arbetslös) känns ALLA dagar likadana... :S Booring, ja.. Det är därför jag letar jobb som en dåre, söker och söker men blir aldrig kallad till intervju osv... :/:(

Men men, vaknade vid 11 av att syrran gick till bussen, dock jag inte upp fören 30 min senare. ;P Frukosten är käkad och nu väntar jag bara på att klockan ska ticka lite till så jag kan ta posten samtidigt jag går en sväng med hunden. Sen hade jag tänkt städa huset och hämta in ved, en dusch skulle passa bra efter det sen. :) + att jag måste knopa ihop en vinter design också... Eller det är ju inte så mycket vinter..... :/

Nä, lite till spel först. ;)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Nice med ny design =)

2008-12-08 @ 15:43:54 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ami

SNygg blogg =D



Lycka till med jobbsökandet.



Du kan ju börja med att söka efter ett litet skrutt jobb för tillfället medan du letar efter fler jobb eller pluggar vidare på högskola/universitet

2008-12-08 @ 17:36:01 | http://amiz.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emily

Gud vad fin design :)

2008-12-09 @ 11:42:04 | http://en

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback