Söndag, 28 december.

Hejdär :)
Nu sitter jag i Arboga hos Johans mamma, ska som sagt fira nyår här som vi även gjorde förra året. :) Får se hur slutet på detta år blir...

Annars har vi inte gjort så mycket faktiskt, tåget gick ju 12.51 ifrån centralen så vi åkte ifrån Johan vid 11.19. Tåget tog väl ca.2 timmar. Blev upphämtade vid Arboga station sen så var det mat strax efter att vi kommit "hem" och packat upp osv.

Imorn blir det lugnt, spelar väl lite kanske eftersom jag tog med mig laptopen hit. :P:P
Hoppas ni haft det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Tack så mycket!! :) Den skarpa kanten retar mig bara lite, där det tonas ut...

Och här på din blogg har det också hänt grejer minsann! Mysigt :)

2008-12-28 @ 20:59:30 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofie

myssig din blogg vart :)

2008-12-30 @ 23:27:59 | http://pettersssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback