Tisdag, 9 december.

Hejdär. :)
Hoppas ni alla mår bra idag, det gör jag men lite trött. :P Var uppe vid halv 11 idag för att sen ta emot vår nya kyl som kom vid halv 12 rycket :) Så nu står den i köket, dock oinkopplad men där. :P Jättesnygg, bild kansker kommer senare, när plasten är borta och den är inkopplad. :) :)

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, var nere till ICA med syster och hund en sväng. För att hämta ut ett paket vi beställt, kan säga att det innehöll julklappar men till vem är en hemlighet. ;);) För jag vet på ett ungefär vilka som läser bloggen, så det vore tråkigt om dem personerna vet vad de får i julklapp.. :P:P

Ja.. det var väl min dag va. :P Intressant, nää inte så värsta va? ;)
Hoppas er har varit bättre, eller? :)
Ha det bäst
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Spännande med julklappar ;D

2008-12-09 @ 18:51:21 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* CYREUS

söt blogg:)

2008-12-12 @ 21:56:45 | http://cyreus.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Dags att uppdatera snart va ;)

2008-12-15 @ 18:48:31 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback