Lördag, 5 juli.

Heej. =)
Hoppas alla ni läsare mår bra, vilket jag gör också. :):) Är ju i älsklingen närvaro. :D:D Lika underbart som alltid. <3

Har idag inte gjort så mycket, låg ute på gräsmattan 1½ timme ungefär tillsammans med älsklingen och solade, får ser ikväll om det tog någonting. :) Hoppas på det, vill bli brunare än honom. Hm, tror tyvärr inte jag lyckas med det men man kan alltid hoppas. Right? :D Annars så tog vi en sväng upp till ICA, kom tillbaka för någon timme sen typ. :) Köpte med oss lite glass, coca-cola och lite gottis till ikväll. :D + cheesballs som har blivit min nya "drog" typ. :D Eller hur syrran? ;)

Jo, vi åkte ju igår eftermiddag iväg till stan för att se på bio. =) Mötte upp älsklingen och hans bror i Väsby, tog sen nästa tåg in till stan, där vi gick hela drottninggatan (stavelse?) och halva västerlånggatan (stavelse?). Satte oss på MAX för att äta efter att vi hade hämtat ut biljetterna. Och där satt vi tills bion började vid 21.00 och vi tittade på den nya narnia filmen, Narnia: Prins Capsian. :) Den var riktigt bra tycker jag faktiskt, och man kan knappt slita blicken ifrån Prins Caspian. ;) Iofs kan jag inte slita blicken ifrån min prins heller. :D <3 Kvällen var jättekul med mycket skratt och gående. :P

Dock hade jag ju de vita klackisarna under hela kväll, de jag köpte under dagskryssningen till Mariehamn med moster, syster och bror. Så jag har nu två feta blåsor under fötterna. Precis på hälen så jag måste trippa på tå nu (dock är jag van vid det, för nästan hela min barndom trippade jag på tå, fråga mig inte varför men. :P). Och de spräcktes ju också samtidigt som vi sprang från bion till tåget. SMÄRTA säger jag bara. Fötterna brändes och benen skakade när jag satte mig på tåget men iaf, som man säger, "vill man vara fin får man lida pin". Och det uttrycket väger verkligen upp sina ord kan jag lova. :P:P

Nä, nu ska jag ta och hitta på något kul. ;)
Ha det så bra.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fiaah

cheeeseballllls:D:D:D:D:D:D:D:D:D:<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-07-05 @ 17:00:34 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Jag älskar också cheezballs! :D Men det fick bli en påse ostbågar för mig i helgen ändå, hehe. Rätt sort denna gången ;)



Nu ska jag läsa din blogg lite mer än vad jag hunnit de senaste dagarna :)

2008-07-05 @ 18:48:44 | http://eyeofstone.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Elin

härlig dag =)

2008-07-05 @ 20:01:25 | http://ellee.devote.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Pinna Colada

i hate skoskav!

2008-07-05 @ 20:37:04 | http://pinnacolada.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Veronica

Hoppas du haft en bra dag =)

2008-07-05 @ 22:27:10 | http://veeroniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback