Måndag, 21 juli.

Godmorgon.
Då är man uppe efter en j*vla tjat ifrån min mormor. :@ Det förstör en hel dag alltså. Hoppas småtjejerna gör dagen bättre. Jag är ju som sagt barnvakt idag, 9.30-15.30. Deras mor hämtar hos strax efter 9 och därefter är det full fart. Synd bara att det är så tråkigt väder, annars hade jag och syrran följt med småtjejerna ner till stranden och legat där halva dagen. Men men, får hoppas att det spricker upp. Klockan är ju ändå som sagt bara halv 9 ännu. ;)

Barnvakt är det enda som står på schemat just nu för dagen, kanske kommer upp något mer. Men tror inte det. Ska även ta mig ut ikväll igen och springa den där km som jag sprang igårkväll också. Rätt skönt att springa, rensar alla tankar och springer av sig ilskan och lugnar ner sig. Och sen behöver jag börja röra på mig, eftersom när jag slutade med innebandyn så sjönk min kondition en hel del + jag började käka mer och mer godis. :P Vilket har sett sina spår, enligt mig syns det. :P

Nä, nu ska jag se om jag får i mig någonting att äta.
Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Lycka till med barnen!

2008-07-21 @ 11:58:53 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback