Natti

Då börjar det bli dags att krypa ner i sängen. :) Ska bli skönt då jag typ har träningsverk i höften pga av allt tåtrippande som jag är tvungen till pga två feta blåsor på varsin fot på undersidan av hälen... Fick dem när jag sprang ifrån Hötorget, Rigoletto till Centralen för att ta tåget som gick och slippa vänta i 30 min på nästa. Men som sagt, "ska man vara fin, får man lida pin".

Förutom det så har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lungt. Så nu ska jag ta och krypa i kojs och läsa lite. :) Hoppas ni läsare har haft en underbar dag till undantag för det tråkiga vädret som vi haft idag. :(:(
GODNATT



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* moa

Tack! din designen är mycket snygg den med! Gillar de härliga rosa färgena!

2008-07-08 @ 08:47:07 | http://moamadeleine.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* JOSEFINE

god morgon!

2008-07-08 @ 11:59:31 | http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback